Nieuwsbrief februari 2022

Nieuwsbrief Februari  2022

Geachte lid,

Het is alweer halverwege februari en helaas moeten we als IJsvereniging vaststellen

dat het geen winter lijkt te worden.

Dat betekent niet dat we als vereniging stil hebben gezeten. De geluidsinstallatie bij de ijsbaan was nodig aan vervanging toe. Na informatie te hebben ingewonnen is er geïnvesteerd in een nieuwe installatie, welke mede is gefinancierd uit de PLUS clubsponsoractie en de RABO Clubsupport actie. Iedereen die de punten voor ons spaarde hartelijk dank!

Een mooie installatie waar we weer jaren mee vooruit kunnen!

Er wordt ook aan onze jongste leden gedacht. Zo hebben we 10 zogeheten schaatshulpen gekocht om onze jongste leden enthousiast te krijgen voor de schaatssport en ze met behulp van deze schaatshulpen een goede start kunnen bieden. Een aantal bestuursleden hebben deze schaatshulpen voorzien van onze clubkleuren.:

Als er in de winter geen natuurijs is, dan is het bijna traditie om in de voorjaarsvakantie het schaatsuitje te organiseren naar IJsbaan Twente in Enschede. Aangezien we nu nog in een tijd van veel coronabesmettingen zitten hebben we helaas moeten besluiten dat we dit uitje dit jaar niet kunnen organiseren. We zijn van mening dat we dit uitje, en met name het vervoer van een grote groep mensen, niet naar alle leden toe verantwoord kunnen organiseren als vereniging. Het is jammer, we hopen volgend jaar op een nieuw seizoen met schaatsplezier!